SPRÁVA OBJEKTU - SVJ zajištění PO - BOZP
Kontrola hasicích přístrojů - PO, BOZP - nabídka pro správce a vlastníky objektů :
Na základě více než 20-ti leté zkušenosti v oblasti řešení požární ochrany a bezpečnosti práce Vám nabízíme komplexní řešení této oblasti a své služby. Společnost TUSAN s.r.o. je specializována na služby v uvedených oborech a je schopna je technicky a personálně řešit. Nabízíme Vám skutečně komplexní řešení a rozsáhlé zkušenosti k využití ve Vaší společnosti.
Představujeme Vám komplexní řešení zabezpečení povinností na úseku PO a BOZP (od splnění zákonných povinností, přes tvorbu základní dokumentace a řešení kontrol technických prostředků požární ochrany až po řešení systému zabezpečení požární ochrany a bezpečnosti práce jako součásti řízení společnosti)
Komplexní řešení PO a BOZP :
V rámci celé České republiky zajišťujeme komplexní řešení na úseku bezpečnosti a hygieny práce, požární ochrany a péče o technická zařízení. Všechny činnosti provádíme zpravidla v rámci měsíčního nebo ročního paušálu. Zavádíme systémy řízení PO a BOZP, včetně zhodnocení stávajícího stavu, zpracování a aktualizace dokumentace. Pro naše zákazníky poskytujeme potřebná školení, samozřejmě sledujeme předepsané lhůty revizí, zastupujeme je při kontrolách státních orgánů, řešíme a likvidujeme pracovní úrazy atd.
Formou outsourcingu pro vás plně zajistíme funkce:
- bezpečnostního technika
- požárního technika
Jaké výhody přináší naše služba?
Podstatou poskytovaných služeb je eliminace investičních nákladů a úspora personálních a provozních nákladů. Myšlenka vychází z faktu, že služby v oboru PO a BOZP jsou pro zákazníky základní zákonnou povinností a proto je kvalita jejich řešení jedním ze zásadních momentů.
- zajištění služeb od A do Z
- zajištění výkonu funkcí odborně způsobilých osob - bezpečnostní technik (osoba odborně způsobilá v prevenci rizik) a požární technik (osoba odborně způsobilá v oblasti požární ochrany)
- oproti zajištění vlastními zaměstnanci úspora mzdových finančních prostředků, času zaměstnanců a energie
- zajištění sledování všech legislativních změn a jejich okamžité přenesení do systému řízení
- zajištění sledování všech lhůt a termínů a plnění úkolů z nich vyplývajících.
Průběh prací
- provedení základního auditu ke zjištění stávajícího stavu
- analýza stavu, stanovení harmonogramu prací k zavedení systému a odstranění
- zavádění systému řízení BOZP - zpracování dokumentace, rozdělení pravomocí, úkolů a pravidel komunikace
- zavedení informačního systému – systém kontroly stavu dokumentace, lhůt, metodiky, zápisů a protokolů
- provedení vnitřního auditu systému řízení BOZP k zjištění neshod
- náprava neshod
- stanovení harmonogramu zlepšování oblastí nejhůře zajištěných.
- udržování systému - běžná činnost techniků BOZP a PO
Cílem služby je poskytovat zákazníkovi takové služby, které nebudou pouze pasivním řešením povinností, ale budou mít i přímý vliv na ekonomiku společnosti zákazníka.
Zpracování požárně bezpečnostního řešení pro stavby, změny staveb a změny užívání, pro územní rozhodnutí, stavební povolení, realizační dokumentace a další podrobnější dokumentace, ve smyslu zákona č. 133/85 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů a § 41, vyhlášky č. 246/2001 Sb.,
Technický dozor a odborná technická pomoc v oblasti požární ochrany při provádění staveb
- kontrola dokumentace požární ochrany a provedení koordinační kontroly návazností všech souvisejících projektů požárně bezpečnostních zařízení a jejich realizace na stavbě.
- kompletaci veškerých dokladů potřebných pro kolaudační řízení od jednotlivých dodavatelů a jejich předání zástupcům HZS.
- spolupůsobení při koordinaci činností osob, které objednatel pověřil prováděním jednotlivých částí stavby, které mají vliv na požární ochranu stavby, a to tak, aby stavba byla prováděna a provedena plně v souladu s příslušnými obecně závaznými předpisy vztahujícími se k problematice požární ochrany.
- projednání možností a nutnosti minimálního vybavení příslušné části komplexu z hlediska PO v případě etapizace dokončení a zajištění souhlasu HZS,
- spolupůsobení a věcná i argumentační podpora objednatele při projednávání důsledků věcných i časových změn provádění stavby,
- účast na zkouškách a kontrolách (individuálních a komplexních zkouškách), zkušebním provozu a záručních zkouškách,
- účast na kolaudačních řízeních,
- spolupůsobení při odstraŘování kolaudačních závad;
- zastupování objednatele při jednáních s dotčenými orgány státní správy, zejména pak místně příslušného hasičského záchranného sboru.
Protipožární vybavení - servis, opravy, kontroly :
Zajištění předepsaných kontrol požárně bezpečnostních zařízení ve smyslu zákona č. 133/85 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů a § 2, 7 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o požární prevenci, zejména pak:
- přenosných hasicích přístrojů,
- zařízení pro zásobování požární vodou - vnějších a vnitřních hydrantů,
- zařízení pro požární signalizaci (např. elektrická požární signalizace atd.),
- zařízení pro potlačení požáru nebo výbuchu (např. stabilní nebo polostabilní hasicí zařízení, automatické protivýbuchové zařízení, samočinné hasicí systémy),
- zařízení pro usměrňování pohybu kouře při požáru (např. zařízení pro odvod kouře a tepla, zařízení přetlakové ventilace),
- zařízení pro únik osob při požáru (např. požární nebo evakuační výtah, nouzové osvětlení),
- zařízení pro omezení šíření požáru (např. požární klapka, požární dveře),
Dokumentace požární ochrany - zpracování, aktualizace a vedení :
Jedná se zejména o plnění povinností vyplývajících z provozování činnosti se zvýšeným, případně vysokým požárním nebezpečím ve smyslu § 15 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. Jedná se zejména o následující dokumentaci:
- dokumentace o začlenění do kategorie činností dle požárního nebezpečí ve smyslu § 28 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- posouzení požárního nebezpečí ve smyslu § 29 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- stanovení organizace zabezpečení požární ochrany ve smyslu § 30 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- požární řády ve smyslu § 31 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- požární poplachové směrnice ve smyslu § 32 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- požární evakuační plán ve smyslu § 33 vyhlášky č. 246/2001 Sb. - textová i grafická část.
- dokumentace zdolávání požáru ve smyslu § 34 vyhlášky č. 246/2001 Sb. - textová a grafická část.
- řád ohlašovny požáru ve smyslu § 35 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- dokumentace o školení zaměstnanců, odborné přípravě preventivních požárních hlídek a preventistů požární ochrany ve smyslu § 36 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- požární kniha ve smyslu § 37 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
- doklady prokazující dodržování technických podmínek a návodů ve smyslu § 38 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
PO, BOZP - konkrétní řešení pro správce objektů :
- na základě Vašeho požadavku provedeme návrh řešení konkrétně pro Vaše objekty
- zpracujeme cenovou nabídku na provedení uvedených prací
- připravíme návrhy smluv na řešení nabízených služeb
V rámci kompletní nabídky jsme schopni dodat veškeré vybavení požární ochrany Vašich objektů. V základní nabídce máme hasicí přístroje, hydranty, bezpečnostní značení atd.
Požadavek na zaslání ceníku protipožárního vybavení staveb směřujte na adresu tucek@tusan.cz.
Záruky, garance :
Na nabízené a prováděné služby vlastní společnost TUSAN s.r.o., nebo její zaměstnanci, oprávnění a jsou pro provádění nabízených služeb odborně způsobilý. Doklady k odborné způsobilosti jsou ke stažení na www.tusan.cz, případně v rámci řešení konkrétních zakázek mohou být přílohou smlouvy, nebo objednávky.
Společnost TUSAN s.r.o. je pojištěna u pojišťovna Kooperativa a.s. pojištěním odpovědnosti za škodu – číslo pojistné smlouvy 8602690061 – limit pojistného plnění je 15 000 000,- Kč.
Závěr :
Doporučujeme vyžádat si konkrétní nabídku, případně nacenění provedení služeb pro konkrétní objekt a porovnat návrh řešení se stávajícím zabezpečním uvedených služeb. Jsme schopni navrhnout alternativu, s kterou budete rozhodně spokojeni a cenu, která Vás mile překvapí.
zdroj informace - www.tusan.cz